Markalar  |   Haberler   |   Hakkımızda  |   Sektörler
MAKİNE  | OTOMASYON  | ENDÜSTRİ  | OTOMOTİV
  

Markalar

Haberler

Hakkımızda

Sektörler

Arama

İletişim

English
T-STAB Destek Ayakları Otomatik Dengeleme Sistemi

T-STAB destek ayakları üzerinde sabitlenen mobil makineler için geliştirilmiş bir otomatik denge sistemidir. Sistem kontrol ünitesi ve çift eksenli bir açı sensöründen oluşur. Açı sensörü ve kontrol ünitesi kendi CAN-OPEN protokolümüz üzerinden haberleşir.


Otomatik dengelemenin yanı sıra “yanal uzatmalar tam açık/ tam kapalı, destek ayakları aşağıda/ yukarıda sviçleri direkt kontrol ünitemize girer; destek ayak durumlarını gösteren LED’ler ise kontrol ünitesinden beslenir. Ayrıca destek ayakları kumanda butonları/joystickleri yine kontrol ünitemize girer ve tüm valfler ünitemiz tarafından sürülür.

Rekarma yakın zamanda “R-Console” adını verdiği ve T-STAB ile birlikte çalışan bir operatör kumanda konsolu geliştirdi. Her bir makine emniyet gereksinimleri nedeni ile 2 adet kumanda konsoluna ihtiyaç duyar. Sağda ve solda birbirinin simetriği olarak bulunan konsollar operatörün görebildiği ayağı kontrol etmesine imkan verir.




“R-Console” Özellikleri:

  • 4 adet IP65 buton, yanal açma ve ayak basma kontrolü
  • 2 adet IP65 buton, ön/arka destek ayağı seçimi
  • 1 adet IP65 arka aydınlatmalı buton, motor start/stop
  • 1 adet Acil Durdurma butonu
  • Kamyon açısı LED gösterge
  • 1 adet IP65 buton, otomatik dengeleme
  • 1 adet IP65 buton, manuel dengeleme
  • 1 adet IP65 buton, otomatik toplama
  • RG (Yeşil-Kırmızı) LED’ler, destek ayakları durumu izleme
  • Destek ayakları uzunluğu LED gösterge (Ayak uzunluk sensörleri gerekir)

 “T-STAB” özellikleri:

  • Otomatik araç dengeleme
  • Manuel dengeleme imkanı
  • Destek ayaklarının tek tek ve tümünün kontrol edilebilmesi
  • Ayak basma ve yanal uzatma valflerinin sürülmesi
  • Kolay kullanım
  • Üreticinin sistemine rahatlıkla adapte edilebilir

Deneyim ve referanslar:

T-STAB sistemi Türk Platform Üreticileri tarafından yıllardır kullanılmaktadır. Sistem faklı araçlar ve farklı çalışma koşullarında kendisini kanıtlamıştır.

Farklı sensörler ve dijital giriş/çıkışlar eklenebilir.